Dec 5, 2011

equal pig

Posted by
" Sekarang, gua baru faham tentang kambing putih dan industri penyembelihan kambing. Orientasi memang equal pig, gampang betul. Menghabiskan masa gila babi bodohnya.

Gua dan komrade lain duduk bersila dilantai,sambil mendengar - orang sebelah gua tidur sampai berdengkur, manakala yang lain duduk pandang ke tanah). serius, gila babi bodohnya orang yang melabong diatas pentas ribuan cahaya bercakap syok sendiri.

Kalau boleh, gua nak letak cermin depan dia. Hah! sendiri cakap, sendiri penat.

Pong-pang-pong-pang.

Cukup 2 jam bercakap. Gua yang duduk dekat bawah ni pun dah terasa penat.

Dah la makwe jauh gila babi. "

-gua pada era orientasi.

Begitu rebel nya gua pada saat ini, tapi apahal sekarang gua sudah semakin sopan santun dan berbudi bahasa? faking.