May 6, 2010

ke kolumpo sekali lagi

Posted by
cilakak,
tak abeh-abeh entrii blog gua pasal kerje gile.
tak romantik langsung, mcm mane nak maju?
lepas ni gua kasi suntik sikit element-elemnt rase sayang serta 1Malaysia.
baru la ade kick!

sekarang gua masih dibawah pengaruh 3neskepe.
pergh! memang kental la mata gua, serupa time jawab ekxem trail-SPM yang gagal tu.
baru kejap tadi gua long run tanjong-kl-tanjong. apekejadah dok pekene teh o ais mamak simpang tu hari-hari, gua boleh jadi tak akhil baligh teros!

mmg gua nak kasi tunjuk sama keajaiban mamak,tapi samada gua yang malu-malu kucing nk bergambar sama mamak tu atau mamak tu telalu awesume?
pendek cerite mamak cheras ni mmg bagus. complete. lengkap, perfek habis.
habis perfek la bile diaorg siap pakai baju ala-ala org keje gomen, baju masuk dalam,rambut sikit tepi ramoos 15cm.
ohh my god.cair sial!


kejap lg gua pg reunion,
skang gua tgh pikir........kalau gua sumbang 50sen, boleh tak dapat air pepsi?