May 17, 2010

mushkil

Posted by
gua skang masih buang mase dengan cara genius.
selalu gua lepak mamak 24jam.kali ni gua lepak kolumpo.
duit dalam bank tu boleh jadi expired kalau gua simpan lagi lame.
ape kejadah gua makwe pun tarak,nk simpan-simpan duit!

gua jalan-jalan kolumpo ni,
gua pelik jugak.
tengok lampu liplap merate.tapi takde ke yang mcm ni?


baru la hebat xtrabeganza sikit kalau ad mcm ni,
gua tengok awek solid bermisai dah ade,
kate buatan malaysia yang gua tak boleh nak potong, bmw5series relek je gua bungkus gune speed jalan kampung, samada kereta buatan malaysia yang laju sangat, atau pemandu rakyat malaysia yang lebih hebat dari hebat.




dan yang gua jumpa.....................................
pergh! ni tengah malam mane nk nampak hape,
nak jadi seksiti pun tak reti-reti.
takpayah la malu-malu kucing.
usehe gomen mmg yang genius-genius je.
kalau boleh sume signboard tu kasi yang masuk toll je.