Feb 14, 2015

pagi

Posted by
suatu pagi ,
gosok mata.

kuasa mana mampu bangkitkan kutu sedang sedap dibuai mimpi,
mimpi soko mendendang lagu wet dream ,
dalam bahasa Francais.

I feel like a whore when I see you in my dreams
I feel like a whore when I see you in my wet dreams
I feel like a whore when I see you in my dreams
I feel like a whore when I see you in my wet dreams

bukan soko punya mimpi yang buat gua bangun,
bukan.
bukan susuk bernama haziq kejut gua dari mimpi untuk pergi main dota ,
bukan.
bukan terjahan pintu oleh abang gua, suruh pergi tusyen pagi,
bukan.

gua hidu, ini bau tulen, bau yang real.
bau yang sangat autentik dan mulia caranya untuk mengejutkan manusia.

untuk mengejutkan melayu yang pemalas macam gua.
ini,tak lain dan tak bukan,
bau Nasi Lemak yang mak gua tengah sedap masak dekat dapur.

suatu pagi,
gosok perut.