Mar 27, 2010

Posted by
poto dari laman photobucket;
Gua memang tak pasti apasal gua kene bangkit awal-awal pagi, yang pasti gua tak kene pergi kerje.
"tit...titt...", sms dari rapi masuk.
"pukol 7suku gerak".
memang agak jenius mamat nih,pukul 7.09 baru kasi mesej. mmg gua berapi. baru nafsu berak gua nak naik,kene pantaskan diri. baru gua ingat, hari ni gua kene jadi goalkeeper sebab ade tournement dekat selisik nun. Gua dengan speed paling pantas siapkan diri, teros pick awer. si rapi dah pergi dulu. babi tak tunggu langsong. gua try speed kriss gua 200km/j. memang boleh.

sampai-sampai, gua tengok suasana kampung. macam biase la, mat rempit. memang gua dah lame syak diaorg punye HQ kat sini. gua teros port motor. hirup-hirup udare segar macam lagak tak pernah dapat udare pagi. gua try la pinjam mate shebby, analisis sikit sama player-player. senang sikit gua nak sykoo nanti. memang kureng sikit sebab takde player cina. kalau tak memang tournement ni kene sapot dengan kerajaan. Gua tengok ramai gune taktik 1Malaysia cari sponser, memang otak geliga.

memang gua kagum la dengan semangat player-player, kelengkapan sume ade. kasut,shin guard, memang sebijik macam player EPL yang aku tengok kemarin. jersey pun warna warni. Gua? memang sume kosong, hasrat gua carik kasut kain memang punah, kasut pun gua hentam kasut futsal. memang gua cadang gune tektik belas kasihan, gua ingat kalau gua pakai kasut kain, diaorg tak rembat bola tu serius-serius. gua memang dah biase dengan kekurangan, sebelum ni gua memang selalu pinjam pen bile time skolah.