Mar 26, 2010

yf

Posted by
gua memang hangin sikit kalau internet takde.
mau patah modem tu gua kerjekan.
idea lain.pegi cc.

gua mmg dah lame tak jejak cc ni.
semenjak incident bergadoh hari tu,
memang ribut skit. gua memang selalu bergadoh dengan budak pondan
tak habis-habis bawak member 124334 orang semate-mate nk pukul sorang. mmg tak de luck nk gado 1-by-1. selalu dapat 1-by-1 pun bile jadi goalkeeper.
tp diaorg mmg suke rembat kencang.gua save "A.S" gua dulu sebelum save bola.

gua kutip seluar pendek,baju busuk.teros jalan pg cc.
mmg gua kluar dressing nak paling pemalas.
sampai cc gua teros capai kompeter kosong.malas nak habiskan mase.
lagi sekali. tak tau la kalau Tanjong Malim punye konnektion kene disable. macam cerite Chuck nak konkker pantagon. memang berbulu orang dalam bile tak leh nk on YM,tengah syok ber WEBCAM boleh pulak putus. climax lagi 5second. terbantut batin.

gua memang dendam dengan CC nih. pernah waktu tingkatan 3 dulu gua hack.
kasi up sikit volume.biar ade bunyi ala-ala panggung.baru syok layan lagu.
tapi memang selalu kene sound,sbb tauke ni rambut je panjang trim rebonding.tapi tak layan langsong lagu tempatan. memang time ni.lagu-lagu lame search gua putar balik. tapi sejak cc ni kene pecah dengan local scene budak-budak ketoyong. memang gua senyap tak nak pasang lagu-lagu keras. tibe-tibe remaje serempit,seshapple boleh beraktiviti pasang lagu search. gua memang tak nak terjebak. semenjak tu cc ni terus kumandang lagu-lagu puisi romantis jambu leleh jiwang macam soundtrek movie lucah indonesia. kadang-kadang saji aksi bersahaje pasangan dekat bucu-bucu kedai. memang lebel tertinggi kalau dah boleh open public.

gua memang panas bile dekat cc pun takde internet.
budak-budak skolah ni pun tengah praktis tembak zombie.gua syak diaorg tengah bayang zombie tu cikgu diaorg. so gua pun malas nak mengamuk.
sebagai ganti rugi. gua cilok 5 cerite dari komputer ni. memang banyak cerite-cerite menarik.
slek tak de cerite rempit je. kalau tak.memang cc ni laku habis.
memang gua tak faham kenape tauke kedai ni tak pandai amek kesempatan,bende senang pn nk suruh gua ajar ke?