Mar 22, 2010

sehari

Posted by
3 lelaki gua nampak,
10 perempuan lalu lalang. Macam tulah hakikat yang gua tengok dkt IPT yang gua pergi.
bagi adik-adik yang frust putus segala nadi urat romantis dan nafsu liar.
jangan risau.
mak esah jual nasi lemak pun mampu berahi cinta dengan jejake IPT.

next, semalaman di Kajang.
seakan Paris pulak.
udara malam yang bertiup penuh nada romantis,
lorong-lorong gelap dihiasi pasangan-pasangan dramatis.
seperti klise cerita-cerita cinta Perancis,lagu romantik serta adegan lucah.
tentunya gred A.


next, satey Kajang.
senang cerita.sekali aku gigit.
kembali balik memori zaman kecik.
tak ubah macam cerita ratatouille.

next, sempat gua bukak fesbuk.
usha news news baru.
oh, takziah buat Azim kerana kehilangan sesuatu.
tadi time gua solat dekat masjid.
boleh tahan juga flyers diaorang.
dengan tulisan.
ADAKAH ANDA SEDIA UNTUK MATI.
sumpah gua cakap.memang dasyat.