Sep 6, 2010

spirit kene ade

Posted by

Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that. -Bill Shankly


Gua pun tak tahu setan mane terlepas bulan-bulan puase ni yang buat gua punya spirit of Liverpool menaik. Sejak gua pekene bace buku ni, terus gua tak perlu suara Regine Spektor, Nina Pearsson mahupun Zooey Deschanel untuk mendodoi gua tidur, suara makwe? boleh campak jauh-jauh dah.

Berbekal duit yang sepatutnya gua jadikan seluar dan baju raya, tapi gua buat beli buku ni, satu lagi buku Gerard. Baju gua angkot baju Liverpool, gua peduli hape kalau gua tak dapat pekena pak cik paul semit punya jenama yang tengah top tu.

Kali ni kali kedua gua mengecewakan mak gua nak tengok anaknya beli baju berciri borjuis sambil pekene rambut terurus stail kerje kerajaan mahupun beli seluar supermarket. Maaf emak, anak mu lebih suka membazir beli seluar bundle 5ringgit dari beli seluar supermarket yang same harge dengan duit belanje gua 1bulan!