Feb 1, 2011

Paling Youth! paling hip! paling da BOM BOM ! dan semestinya objek ini akan menjadi sumber yang ditagih oleh generasi XY

Posted by

Sepanjang kehidupan gua sebagai masyarakat kolonial bumi, pelbagai projek yang gua dah buat. Bermula dari hari lahir gua sehingga la sekarang, 2 balang berisi jari kaki labah-labah pun tak mampu nak menyamai bilangan projek yang gua dah laksanakan. Tapi, gagal atau berjaya itu perkara nombor dua, lagipun gua tak peduli sangat, jujur kata. Lagi bagus kalau gagal kerana mencuba, dari gagal kerana tak mencuba.

Kini ada lagi satu projek, yes. Tugas gua cuma picisan sahaja dalam projek jutaan pound sterling ni. Tapi, gua uar-uar kan jugak lah di sebabkan gua yakin objek di atas punya potensi yang power. Mampunya tak power, orang belakang tabir yang buat benda-alah ni sangat gila babi muka karpet.

Muka karpet? Muka karpet merupakan kata lain untuk mendiskribkan muka yang di gemari perempuan gila shopping, dan bentuk karpet di tagih oleh homo.

Gua tak boleh nak cakap lebih-lebih, bukan tak mahu. Tapi tak mampu. Kabornye orang belakang tabir benda ni 'sibuk' dengan hal perempuan-perempuan. Jadi, gua berhenti sampai di sini sahajalah. Biarkan objek ini menjadi misteri, mungkin satu abad dari sekarang, para profersor dan ahli ilmuwan akan mengkaji punca-punca kegagalan benda ini tak mampu terbitkan.

Salah orang belakang tabir yang banyak menghabiskan tenaga di hal makwe kah? Salah kolinial bumi yang hanya berminat dengan kisah berhawa-nafsu, cinta dan dogengan kah?

itu kita kena tunggu, dan semestinya benda ni mampu membuat Salmah Fahmi, penjual goreng pisang bermuka horny di taman cempaka berasa spiritual meneruskan hidup. Gua di fahaman 5 orang testimonial bakal di ambil, ape kome ingat ddR je boleh buat testimoni yang mahabrata-epiknya? Projek Postal pun boleh la woi !