Jun 22, 2010

asik-asik gempar boleh buat gua sakit jantung

Posted by
sejak start WC ni memang banyak sangat hal-hal buat gua gempar,
isu-isu macam sepanyol/england/germen kalah gua tolak tepi, memang dah boleh jangka.
dalam hal ini gua syak positif,


echa kenkang name komersial time join pengakap;



ps;semalam gua tengok pretasi gua sebat seluar mahal-mahal time belaja nanti,bank biro gua ada 150, gua syak mak gua tak masukkan duit lepas gua berontak nak beli basikal. gua down.

pss;
24 Jun 2010;1930[baca 2;30pagi waktu GMT+8],pasukan europah dengan rekod cemerlang,ORANJE. Bakal bertembung dengan pasukan dari benua Afrika,Cameroon. Perlawanan hanya sekadar untuk menambah hasil wang kerajaan Afrika Selatan.
;kalau diaorang kalah memang sengaje nak kasi team lawan gembire.

;ORANJE bakal bertemu dengan Naib Juara Kumpulan F.

;untuk rekod,ketiadaan gambar makwe pada perlawanan lepas membawa tindakan gua memecat jurutembak. seorang yang baru telah dilantik.

;untuk memenuhi mandat jurutembak yang lepas,ini gambar terbaik kate demeh!


makwe sepanyol,patut la ramai budak skolah minat sepanyol.