Jun 24, 2010

kajian dr.M (takde kene mengene dgn DrRozmey)

Posted by
lepas gua ter-kodi-kodi main badminton tadi,
gua ter-inspirasi, sejak dua menjak ni gua pun hairan mane sifat malas gua.

whatahellmen?
ok seriesly straight to the fucking point.

so, kalau lu orang masih kucar-kacir tentang status sebenar rakyat malaysia(macam gua),
ni gua kasi hint lu orang pikir sendiri. secara am,gua memang takde rujukan tentang ni.so gua buat sendiri la,apaadahal?

rata-rata sukan paling pop dalam malaysia ni,
1)badminton
2)bola

ohh,mungkin ada yang lain,tapi tolak tepi.
bila gua tengok dua benda ni,
ada 2 je hero. Super Mokh & Chong Wei (gua harap lu tak anggap hafiz hashim mahupun indra putra hero lu orang), bila gua bukak youtube atas name diaorg ni.

Chong Wei - 291,651 views "Lee Chong Wei vs Taufik Hidayat"

Mokhtar Dahari - 75,902 views "Selangor 1986"

tengok macam cukup banyak,
tapi cube beze dengan ni.

rempit...... - 918,258 views

men,seriyes man,
whatthehell!!??


notakaki;gua syak kalau sape-sape bagitau gomen tentang ni,rempit masuk SUKMA.