Jan 18, 2011

Hilang

Posted by

*Lagu Isabella rancak berkumandang*

Gua tekun memberi keterangan mengenai tragedi yang penus drama, erotis dan tragis.

Ahhhh! Rasa macam baru semalam, gua dengan dia. Ahhh! tak. rasa macam baru seminit tadi, gua dengan dia. Tiba-tiba gua rasa macam mimpi, tiba-tiba perasaan klise itu datang kembali.

Baru sebentar tadi, senyuman paling indah terukir dari mulut gua. Terbayang, akan asyik berdua. Hadiah yang gua selitkan dalam beg, dari Tg Malim gua beli. Harap-harap bakal buat hati dia berbunga-bunga. Bunga raya, atau bunga tulip itu cerita no.2.

Tapi sekarang?

Dia hilang........................... meninggalkan gua. Terpaku gua berdiri.

Sekarang ni, siapa yang mampu tolong gua??

Kelab bolasepak Liverpool kah?? pekerja kedai mamak kah?? Rakan sepermainan kah?? impian gua untuk mendapat basikal berkuasa tinggi kah?? Makwe muke lawa kah?? spirit of youth gua kah??


Tak. Tak. Tak!


Baiklah, tulisan gua mungkin sedikit kucar-kacir dan berbaur gila. Ini disebabkan, teman seperjuangan gua, merangkap Belalang Tarung telah selamat di culik dengan jayanya. Gua bukan suka sangat nak tunding-tunding jari ni, mungkin ini takdir. Mungkin bukan jodoh gua dengan dia. Atau lebih tepat, tuhan sengaja merancang peristiwa ini untuk memberi gua peluang mendapat sesuatu yang lebih bermakna.


Kah kah kah!!

P/s : Buat pencuri motor, gua harap lu maju jaya dalam bidang ni!

P/s : Untuk bulan ni, gua cuba menyemai segala penat lelah, struggle, bertarung, melawan arus, rempit dan segala memoir gua dengan Belalang Tarung.

AFD 2034, sebuah motosikal merangkap teman seperjuangan.

Moga kau bahagia di sana.