Apr 4, 2010

kolumpoq

Posted by
bile cerite pasal kolumpo ni, mesti igt parti-parti liar atau perhimpunan rempit se-malaya kn?
u igt i liaq sgt ka..? seperna hari minggu yang gua istihar sendiri hari malas. gua dgn suka rela menghabis duit poket demi melepak tmpt konon advance, hari-hari layan teh mamak, gua boleh sakit perot! lagi-lagi muke mamak tu pun senyum sinis. gua rasa nk tombok perot diaorg.

gua ikot plan kamil follow reunion diaorg,pg mati dgn amalan reunion,gua target nak tengok mobie Clash of the Titans, mmg gua gersang api kalau tgk dress-up ancient greek. Ok, lepas ni kalau gua pg midballey lg sekali. gua tombok perot gua sendiri. pekajadah tetibe gua calculate ad 324235ribu orang? lu org mmg rancang pg tmpt ni ramai-ramai. atau midballey dah buat promotion hari sabtu.

anjenk, nk layan mobie pn xfeel.seat depan sekali mcm budak terencat, hari ni bertmbah gampang selepas awe pikir dye hensem bl pakai topi yang mengimejkan dye seperti jimmy nuetron. rase nk terajang kalau dye amik gambar konon-konon cute tahan kencing!

lepas ni gua sambung dengan entrii, mat indon akal pandai!