Apr 5, 2010

tolong;

Posted by
mm..kali ni gua btl-btl terkezut bl tgk situasi naik KTM dari midballey,rmai btol org.
gua memang igt ade pogo atau moshpit td,blh gak gua join hilangkan stress.
time tunggu ketapi,mmg ramai umat.yang belah sini makwe-makwe,mcm biase gossip petang & sembang konon dye cun;meletopletop. belah sini pulak kaum famili-famili,gua mmg agak diaorg menyesal sbb naik ketapi,xpasal-pasal tgk bini sendiri kne impit ngan mat bangla.

time ketapi datang,mmg semua orang jadi gila.kalau ak sempat rakam,serupa mcm scene rusuhan dkt thailand.yg pompuan selambe dek je redah.xpasal-pasal gua duduk pot depan pintu,org luar xnak masuk sbb dah sedar gemok.bagus.

time dlm tren, gua kaji-kaji sikit.gua tngk rata-rata yang ddk bukan kaum "kurang",yang amik port adalah mat indon muke slekeh,makwe-makwe yg konon ptt dilayan mcm raje,dan membe gua yang gemok. pe kes lu duduk...? Gua 4jam berdiri. sampai tg. malim gua tgk helmet gua da banjir.




sial