Dec 7, 2010

Bergelut dengan rokok

Posted by
Baiklah, gua bukan sengaja-sengaja taknak rokok. gila apa, merokok nampak cool, youth,hip,dan segala yang ada dalam sub-kelas trendy. LANCHOWWWWWWWWWWWWWWWWW la!

Kini,mimpi malam gua bukan lagi berteman si manis seperti Zooey Deschanel, ataupun Mila Kumis, tapi dengan bau rokok. Jangan salah sangka, gua tak butt-hurt langsung dengan perokok. Gua pernah berkawan dengan perokok, penagih dadah, gay, kaki lari rumah, kaki makwe-makwe, kaki kedai mamak, kaki bola, kaki bangku. Ahhh,macam-macam punya kaki lah!

Bukan gua yang mintak hidung gua ni tak mampu menahan bau rokok, bukan gua yang mintak. bukan gua.

Kalau boleh, merokok la dekat tempat strategik sikit. depan rumah tu, siap ade bunyi laut. tak ke lebih menenangkan? Bukan senang nak cari ambiance laut dekat bandar.

mimpi malam gua, tak lagi indah. kadang-kadang bau rokok, sekejap lagi lampu benderang (sudahlah jarak kaki gua dengan lampu tu dekat, kalau gua tendang lampu kalimantang tersebut,sia-sia je), sekejap lagi gelak kah kah kah.

Selamat bila bab tidur, gua tak berapa nak ambil tahu benda lain.