Dec 3, 2010

equal pig

Posted by
Gua hanya bertemankan sebuah komputer di dalam bilik sunyi ini, different place - same situation. Teman sebilik gua sedang seronok keluar dengan makwe agaknya. Gua? baru lepas balik kedai mamak. Selain dari khidmat WiFi yang dibekalkan, takde ape yang menarik mamak sini. Gua tetap bias dengan mamak tanjong malim yang lovely dan superb. Oh, mamak dekat sini reti merajuk,faking hell punye perangai!

Ape yang equal pig-nya dalam entri gua ni? yes. tak lain dan tak bukan adalah minggu orientasi yang sangat faktap. Hal ehwal makwe letak tepi dulu, perumpamaan yang gua boleh cakap hanyalah, padang kiri nampak makwe, padang kanan nampak makwe, depan belakang makwe. Padang bawah nampak gua punya, pandang atas nanti telanggar jodoh gua. kah kah kah!

Gua takdelah nak butthurt sangat dengan program yang maha-bosan tu, tapi yang gua tak suka. Bila masuk bab politik! atau lebih terperinci, kerajaan hensem,lawa,dan berusaha keras!

PUNA dia!