Oct 22, 2010

rage of undang-undang.

Posted by

Sekali imbas buku panduan pelajar, dah serupa microchip buat sumbat dalam kepala robot.

Penuh dengan larangan, tidak itu tidak ini dan penggunaan kata harus yang melampau banyak.mual sial. Gua tak paham dengan penghambaan imej ni, tali leher? ni negara iklim sejuk ke nak pakai tali leher?

Kalau dekat UK yang pukul 3 petang masih suhu sesejuk subuh boleh la, ni Malaysia. Iklim khatulistiwa,pukul 10 pun dah panas beb.

Rambut,rambut. Lu tengok gambar rambut dekat atas, sideburn singkat campur sikat rapi. Waktu sekolah dulu,rekod rambut gua adalah sangat teruk sampai gua pernah dipaksa angkat sumpah, bukan sumpah berjuang untuk ketuanan bangsa melayu tapi bersumpah potong rambut. Sangatlah babi.

Walaupun gua mengaji hal komputer dan bakal menjadi nerd-herd-arse,sekurang-kurangnya biarlah gua menjadi nerd seperti CHUCK,dan bukannya mempunyai rambut yang sangat lame arse. Maaf beb, bapak gua dulu berambut rock jugak waktu mengaji, tapi takde pulak kene buat rambut lame-arse macam tu untuk berjaya.



Penghambaan imej ni gua ketegorikan sebagai perompakan jati diri anak muda,dan penyakit yang sangat merbahaya. Undang-undang seperti tidak boleh berseluar jeans, selipar dan keharusan memakai seluar paras pusat adalah sangat lame.

Tapi gua terpaksa jugak ikut,itu lagi lame kan? hahaha.

"I'm not like them,but I can pretend" - Kurt Cobain,Dumb.