Oct 4, 2010

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!! RAGE RAGE RAGE!!!

Posted by

Dengan keputusan macam ni, memang gua akan berpuasa dari semua laman sesawang sukan. Selamat minggu depan international break, boleh gua tenteramkan diri.

Tenteramkan diri ni proses yang sangat lambat, gua terpakse guna catalyst. Sebagai seorang penduduk negara kapitalis yang mementingkan ONTONG (why men kene cukai,ilmu pun nak bercukai ke!),gua terpakse berbelanje. ahhhh,nak harap perpustakaan hulu bernam nak muncul buku-buku macam ni memang susah. Buku mainstream banyak la.






Gua dah korek, sume buku ni ade dekat MPH mid valley. cuma. gua takde uang yang cukup. Terpakse la gua gune duit bayar saman nak beli buku saman. kah kah kah

Gua baru selesai baca buku Bill Shankly : Its More Then That setebal 300 muka surat dan 200/400 muka surat dari buku Gerrard:My Autobiography. Dia punya syok bace buku Liverpool ni sama taraf dengan syok bile bace buku art of kamasutra, ok gua tak pernah bace buku art of kamasutra, tapi gua dengar kawan gua cerita pasal buku tu macam seronok. Gua cadang-cadang nak angkot buku Kenny Dalgish : My Liverpool Home kalau gua ade uang lebih.

Secara total gua dah bace lebih 600 muka surat sarat dengan huruf, sama bilangan dengan waktu gua sekolah, dari darjah 1 - tingkatan 5. Buku sekolah memang tak syok, formaliti melampau tak patut.

Ok,gua bakal memulakan pengembaraan gua ke MPH mid valley bila gua ade duit nanti. kah kah kah.


Yes,sedang gua leke menghirup teh tarik mamak dengan pandangan 2-0 dikaca tivi, skor tim celsea lawan arsenal. Gua terfikir, nak buat pertandingan Futsal dekat Elite ( salah satu ejen kapitalis true di tanjung malim ). Sekarang gua giat mencari tim-tim, kalau boleh jalan, kire up jugak scene bola sepak tanjong malim ni.

Luorang jangan risau, kalau gua buat, gua takde nak buat ceramah hal politik "ai dah tolong yu,yu tolong ai pulak", macam pilihan raya hulu bernam tempoh hari. Faking punya perangai gune bola sepak medium politik. Ahhh! kalau Sepp Blatter tahu, sah-sah Malaysia punya bola sepak lingkop. Ahhh! gua lupa, tak payah dia tahu, memang dah lingkop dah!

Doakan usaha gua mengubah tanjong malim buat kali ke-123456789 ni.