Apr 21, 2011

Malang – malang – terus malang - 1

Posted by
Lepas dah pekena teh tarik, mustahil untuk tidak memperlihatkan andernelin yang mecanak-canak. Gua kayuh basikal gua dengan energi yang di boost oleh air teh tarik.

Power.

Dia punya feel, pergi jauh.

Angin malam jadi lain macam.

Peluh badan jadi macam air sungai.

Sejuk.


Kayuh, terus kayuh.


Sedikit lagi nak sampai ke destinasi – 150meter -, gua upkan sedikit kayuh, biar kalau berhenti ada bunyi, baru boleh belagak sombong. Baru satu tempat futsal tu tahu kehadiran gua.


+ + + + + + + + + + + + + + + +


Yes, ternyata gua mendapat perhatian ramai.


Apabila gua melanggar satu motor yang parking secara dabble stend, dan motor itu jatuh dan menolak motor di sebelah, dan motor yang di sebalah, menolak lagi motor di sebelah, dan motor yang di sebelah,sebelah, menolak lagi motor di sebelah, dan motor yang di sebelah,sebelah,sebelah, menolak lagi motor di sebelah.


Gua terima sorakan gemuruh. Gua jadi bangga.

( Gemuruh yang cenderung ke maki-hamun )