Jul 16, 2010

gua edisi bola bola bola

Posted by
gua tulis entri ni sambil lari setempat 12km/j,
2jam lagi gua ada match futsal.


Gua,bola,dan bola.
Sejak dari era pampers,seluar kain biru lusuh,seluar kain biru pekat,seluar hijau rebel tua,sampai ke era skinny jeans dan jeans koyak,boxer. lu cakap je bila,bola adalah benda yang gua takkan miss. Tapi malangnya menjadi seorang gila bola dekat Malaysia memang tak boleh nak pergi jauh,paling-paling pun join felda tengok dekat stadium.ahhhh stadium tu bukan tengok bola,tengok orang bercomolot je lebih,gampang!

gua syak bola ni ada jampi-jampi sikit, zaman sekarang,gua tengok makwe pun dah 'in' pasal bola.Dulu gua era tadika,sepak-sepak bola,makwe main masak-masak.tahpape.
Hari tu RTM ade siar satu drama sucksta,pasal makwe nak jadi pemain bola.gampang punye cerita!! macam shuffle! tak seronok!

sekarang ni,dah maju gua tengok.zaman gua nak main bola dulu,kene sharp datang padang.takde nak ber SMS.sekarang ni? siap buat event dekat fesbuk.
bladibabi advance!