Jul 3, 2010

hunjan renyai-renyai kuala lumpar memang 'in' dengan hati gua

Posted by
kalau lu orang cakap "eh,sape menang bola semalam? brazil kan? i tengok kaka nangis-nangis,mesti tengah tangkap leleh sebab nak angkat piala", lu memang KODI!

gua sanggup turun ke Kuala Lumpur semate-mate nak tengok perlawanan yang gua tau,
sengit,kompetetiv,dan kutuk-kutuk kan dari member kalau team pilihan gua kene leading.
cilakak tak cilakak punya perangai.

separuh mase pertama gua miss banyak aksi,
ni sume gare-gare hujan. lepas second half baru gua dapat tengok.
baru game 15menet, kutu-kutu dah msj gua.
kene titik la,sempat tukar team la,jangan tutup henset la.

cilakak haram,gua taknak kucar-kacir sangat,gua kompem at least boleh kasi saingan.
goal equaliser disedekah oleh bakal langenda Brazil, Melo melo. kuit kan name dia? ik ik ik.
gua hanya mampu senyum nipis,dan mesej gua untuk para pengutuk, "kucar-kacir jugak defand Brazil ni yek?"

gua tengok player-player brazil ni agak tak suke oren,lagi-lagi robben. keja bole ade serupa taknak,tapi bila tackle si robben ni. kemain sungguh! kombinasi paling kacip dalam team ni macam biasa, robben-sniejder-v.Persie. kadang-kadang tukar style. kombinasi goal pertama, robben-sniejder-mello mello-goal. kedua robben-kuyt-sniejder-goal.

akhir game gua senyum tipis sama mamat awe,
balas satu dua mesej dengan senyum sinis.